Serwis Nieruchomości

Klient

Informacjami wstępnymi w dziedzinie obrotu będzie zapewne zdobywanie klienta. Nieruchomości opierają się na tym aby zwracać uwagę w jaki sposób dany klient do nas trafił, ponieważ ważne jest to z punktu widzenia strategii reklamowej firmy. Poza tym znamy metody zakazu pozyskiwania klienta, poznanie klienta poprzez poznanie jego potrzeb mieszkaniowych. W dodatku liczą się parametry finansowe, do których przynależą kolejno: cena, jaką chciałby przeznaczyć klient na zakup danej nieruchomości w formie działki. Ewentualnie jaką chciałby uzyskać poprzez sprzedaż. Wtedy też zwracamy uwagę na oczekiwania i możliwości klienta. Miejsce ma podkreślanie faktu, iż żądana cena jest ceną oferowaną. Pośrednik uświadamia swojemu klientowi pełnych kosztów transakcji, gdzie tyczą się tego wszelkie opłaty, traksa notarialna oraz wynagrodzenie pośrednika. Parametry czasowe opierają się na przyczynach podmiotowych, gdzie wszyscy uprawnieni do zawarcia umowy są jak najbardziej osiągalni, oraz wyrażają zgodę na sprzedaż, kupno, czy sprzedający nabył nieruchomość przed upływem pięciu lat, czy skorzystał z ulgi mieszkaniowej itp. Jest to przewidywane w ustawie spadków i darowizn, kiedy sprzedający jest w stanie wydać prawo do nieruchomości czyli przekazać ją. Przechodzi to wtedy w posiadanie danego nabywcy.